Добро пожаловать,
Гость
|
|
Шановні брати, хотілось би почути ваші думки на таку тему: покриття голови жінки під час молитви. Колись вона не піднімалась взагалі. Сьогодні багато церков пройшли через цю ділему, а багато ще ні. Є церкви, які це питання відносять до догматики, а є які відносять до культурного питання. Чи можуть такі церкви існувати в одному союзі?
|
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
|
Брате Андрію, а чому ця тема актуальна на Закарпатті? Я думаю весь західний регіон в традиційних церквах притримується біблійного правила, що жінка в церкві молиться з покритою головою. Дружина голови союзу коли приїжжає в церкву, то тоже у нас покриває голову..Я думаю що це нормально, коли наш одяг свідкує про нашу віру. Був у церквах, де молоді хлопці прийшли на служіння у вєтнамках, плавках і майці. Мені здається, що поняття свободи у Христі трактується по різному! Але подумайте про тенденцію руху- куди ми прийдемо дозволяючи свободі формувати наші принципи, правила і устави?
|
Последнее редактирование: 10 года 10 мес. назад от pakhay.
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
Перш за все варто відзначити, що є мало спільного у "покривала" і у "хустинки". В 1 Кор 11:3-16 потрібно розглядувати кілька аспектів, він є досить не простим для тлумачення, і на перший погляд містить суперечності.
Зокрема (перша) 11:4 "Кожен чоловік, що молиться чи пророкує з головою покритою, осоромлює він свою голову", але ми знаємо, що юдеї традиційно покривали голову покривалом - талитом, сучасні юдеї наслідують цю традицію. Можна бути впевненим, що і Спаситель також його використовував (хоча б храмі) так і Апостоли. Навряд чи юдеї, які увірували позбавлялись цієї традиції молилися з покритими головами. І напевне Павло мав на увазі якусь ситуацію характерну саме для Коринта. Тож це саме ми можемо екстраполювати і на жінок. 11:5 "І кожна жінка, що молиться чи пророкує з головою відкритою, осоромлює тим свою голову, бо це є те саме, як була б вона виголена." Чому саме "виголена"? В Коринті був храм Афродити з великою кількістю "жриць" і місто було відоме розпусністю її жителів. То це є питання сексу, а точніше сексуальної привабливості. Жінка з поголеною головою була дуже не привабливою сексуально. Схожу функцію виконувало і покривало, не хустинка, а саме покривало, яке мало приховати сексуальну привабливість жінки. Жінка не прикрита покривалом для німфоманів Коринту, була спокусою подібною до чарки горілки для пристрасних до алкоголю мешканців Росії. Тож перший аспект, цього уривку - це гріховні звички та схильності. Якщо сучасні церкви хочуть наслідувати настанову, яку Павло дав церкві Коринта - вони мають використовувати не "хустинки", а "покривала" набагато більшого розміру. 11:6 "Бо коли жінка не покривається, хай стрижеться вона; коли ж жінці сором стригтися чи голитися, нехай покривається!" - кажу з гумором (не серйозно), оскілmки у нас всі сестри відвідують перукарню, то можуть і не покриватись А тепер серйозно, що ж до 11:4? В стародавньому світі було не мало збоченців, які переймали звички жінок, чого єлінська культура не засуджувала. Скоріше саме це мав на увазі Павло. Це пояснення знімає логічне протиріччя цієї настанови з юдейською культурою. І логічно з цього слідує 11:14 "Чи ж природа сама вас не вчить, що коли чоловік запускає волосся, то безчестя для нього?" Інший аспект - соціальний. 11:8-11 "Бо чоловік не походить від жінки, але жінка від чоловіка, не створений бо чоловік ради жінки, але жінка ради чоловіка. Тому жінка повина мати на голові знака влади над нею." - покривало мало вказувати, що жінка є за-між-ня. Цу роль в сучасному суспільстві відіграють обручки. Якщо чоловік бачить на безіменному пальці жінки обручку - це знак для нього що потрібно будувати планів, бо ця жінка вже одружена. Наступний вірш є дуже цікавим 11:15 "Коли ж жінка косу запускає, це слава для неї, бо замість покривала дана коса їй." - (друга супреречність) замість покривала означає, що покривало їм не потрібне. Але це, на перший погляд, супереречить 11:5, який каже що вона має покриватись. Якщо ж зрозуміти, що довге волосся приховує фігуру жінки, як то робить покривало, протиріччя вирішується. Тож висновки: 1) хустинка не може виконати функцію покривала, бо насправді не покриває, те що б мала прикрити. 2) в сучасному суспільстві не покривало, а обручка є взнакою того, що жінка (або чоловік) перебуває в шлюбі. Рим 14:17 "Бо Царство Боже не пожива й питво, але праведність, і мир, і радість у Дусі Святім." 3) Царство Боже не хустинки й не покривала... PS "Чи можуть такі церкви існувати в одному союзі?" - а в чому проблема? |
|
Церква Вільних Людей gospel.in.ua
в "однокласниках" www.odnoklassniki.ru/a.free.church в Facebook www.facebook.com/a.free.church на YouTube www.youtube.com/user/afreechurch мій twitter twitter.com/v_dubovoy
Последнее редактирование: 10 года 9 мес. назад от OAKmaden. Причина: typos
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|