Добро пожаловать,
Гость
|
|
Дякую Олег за вашу думку. У мене виникає питання: Якщо ми сьогодні у нашому місті не маємо такого контексту, який колись був у Коринфі, то тоді у нас в принципі не можлива така проблема, а якщо її нема, то даний текст він не актуальний для нас? У мене є ще одна думка, не зню наскільки вона правильна: Коли Бог виголошував кожному покарання в Єдемському саді, то жінці сказав, що в муках буде народжувати і до мужа твого пожадання твоє, а він буде панувати над тобою. А деякі тлумачення говорять, що не просто пожадання, а бажання стати на місце мужа, тобто заняти правлячу позицію. То в такому разі, контекст завжди присутній і при чому у всіх віках і у будь-якому кінцю землі.
|
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
Андрію, це не припущення, а попередження Господнє і для жінки, і для чоловіка, що так буде. Гріхопадіння стало бунтом людини проти Бога, Його правил, порядку і постанов. І Господь попередив людей, що у жінки буде виникати пожадання, тобто спокуса, жага, бажання приміряти на себе функції і положення чоловіка. При сотворінні, щоб не було превантажень, була дана милість жінці не брати на себе функцію прийняття рішень у багатьох сферах і не нести неминучу відповідальність за них. Після гріхопадіння, піддавшись першій спокусі, жінка стала вразливою і для інших спокус, в т.ч. і панувати над чоловіком.
Згідно 1Тим.2:12 у жінки виникає бажання "навчати" (повчати) чоловіка чи чоловіків і панувати, або, як ти висловився, "бажання стати на місце мужа, тобто заняти правлячу позицію". Ап.Павло нагадує тут про Божий порядок у сотворінні людей, головуючу роль чоловіка і більшу вразливість жінки. Вона першою була зведена, тобто першою піддалась спокусі і ця її вразливість зберігається у неї завжди. Тому Ап.Павло і висловлюється так категорично. Це наче попереджувальні плакати, що ми зустрічаємо при якихось небезпечних роботах. Наприклад: "Стій! Висока напруга!", чи "Обережно! Небезпечна зона!" і т.ін. Застереження Ап.Павла мають відігравати таку роль. Цікаво, що Ап.Павло не тільки попереджає про такі небезпеки, але і дає рецепти як ЛІКУВАТИ(СЯ) або СПАСАТИ(СЯ) у такій ситуації. Якщо жінка сприймає ці попередження, вона буде просити у Господа сили, щоб її не заносило і таким чином лікуватися або спасатися від цього пожадання. Якщо попередження залишаються поза увагою і виникає спокуса або навіть дії щодо панування, то потрібно лікувати або спасати. Про метод говорить 1Тим.2:15: "спасеться вона дітородженням, якщо пробуватиме в вірі й любові, та в посвяті з розвагою". Це щось на кшталт розпорядження, даного фараоном відносно євреїв, про що читаємо у Вих.5:9 "Нехай буде тяжка праця на цих людей, і нехай працюють на ній, і нехай покинуть облудні слова". Російською трішки виразніше: "дать им больше работы, чтоб они работали и не занимались пустыми речами". Практика Коринфа не була ноу-хау коринфських жінок, це було лише яскраве нагадування про наслідки гріхопадіння. Тому, дійсно, твоя остання фраза є абсолютно справедливою: "в такому разі, контекст завжди присутній і при чому у всіх віках і у будь-якому кінцю землі". |
|
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
|
Про метод говорить 1Тим.2:15: "спасеться вона дітородженням, якщо пробуватиме в вірі й любові, та в посвяті з розвагою". Це щось на кшталт розпорядження, даного фараоном відносно євреїв, про що читаємо у Вих.5:9 "Нехай буде тяжка праця на цих людей, і нехай працюють на ній, і нехай покинуть облудні слова". Російською трішки виразніше: "дать им больше работы, чтоб они работали и не занимались пустыми речами".
це справді так потрібно розуміти? я таку трактовку чую вперше. хотілось би конкретніше ще почути якийсь доказ про це тлумачення. |
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
Кислянка Андрей пишет:
це справді так потрібно розуміти? я таку трактовку чую вперше. хотілось би конкретніше ще почути якийсь доказ про це тлумачення. Андрію, давай побіжно оглянемо 2-й розділ 1 листа до Тимофія. Ап. Павло просить молитись за оточуючих людей, за правителів, та тих, хто при владі, аби християни могли "провадити тихе й мирне життя в усякій побожності та чистості". Це подобається Господу, бо таке життя Його дітей привертає до себе увагу оточуючих, може їх зацікавити і викликати бажання до такого ж життя. Розпитуючи про "інакшість" християн, невіруючі почують проповідь про правду Божу. Вона полягає у тому, що Єдиний Бог віддав Свого Однородженого Сина, котрий став Єдиним Спасителем для викуплення людей. Таке свідоцтво почув свого часу і Ап. Павло з повелінням донести цю істину поганам, що і робив у повній впевненості у своїй місії. Молитви повинні чинити якнайперше мужі "на кожному місці, підіймаючи чисті руки без гніву та сумніву". Гнів та сумнів можуть викликати,в тому числі, неправильний зовнішній вигляд жінок, бажання коштовних шат (що неминуче потребує більших коштів, а значить більшої завантаженості чоловіка у здобутті їх і меншій посвяті служінню), або бажання повчати чоловіка чи панувати над ним. Все це провокує виникнення гніву та сумніву та призводить до втрати чистоти душі та побожності. Внаслідок цього їх молитовне предстояння буде мати вади. Небезпека для жінок існує завжди (ми вже про це говорили), про що і нагадує Ап. Павло з історії про зведення Єви. Ситуація не є безвихідною і від неї можна лікувати(сь) двома способами. Перший: жінка сама (чи після напучування) відходить від такої поведінки і тоді нема необхідності її "підвантажувати". Якщо ж наука не досягається більш простим першим способом, то може допомогти другий - дітородження. Адже при більшій кількості дітей потребується і більше уваги та енергії для них. Як відомо, Тимофій - адресат листа Ап. Павла - був пресвітером не КОРИНФСЬКОЇ церкви, а ЄФЕСЬКОЇ. Отже, попередження Павла про поведінку жінок торкаються щонайменше двох церков, і це дає можливість говорити про універсальність проблеми. Молитви повинні чинити мужі "на кожному місці", що може розумітися у контексті не лише місцеперебування (вдома, в церкві, на роботі та ін.), але і географічному. І позбавлятися чи спасатися від такої поведінки жінки мають скрізь. Беззаперечно, що вічне спасіння можливе лише завдяки Єдиному Спасителеві Ісусу Христу. Ми віримо, що жодна добра справа, в т.ч. і дітородження, не надає можливості заслужити або заробити спасіння. Таким чином, у даному тексті мова йде не про набуття через дітородження вічного життя, а лише про спосіб вилікувати(ся) від одного з наслідків гріхопадіння, що виявляється у намаганнях жінки панувати над чоловіком та підкоряти його собі. |
|
Последнее редактирование: 12 года 10 мес. назад от Олег Олейник.
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
|
Олег, щиро дякую за чудове пояснення вірша, який багато років був для мене закритий. Бо з іншими коментарями, я не був згідний, так як вони спікулірувались деякими братами, щоб прискіпуватись до сімейних: в регулюванні народжуванності.
|
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|
Кислянка Андрей пишет:
Олег, щиро дякую за чудове пояснення вірша, який багато років був для мене закритий. Бо з іншими коментарями, я не був згідний, так як вони спікулірувались деякими братами, щоб прискіпуватись до сімейних: в регулюванні народжуванності. На жаль, доводилось раніше, та і тепер часом зустрічати ревнителів і контролерів дітородження (і чомусь, нерідко, не свого, а в інших родинах!), які намагаються на ньому в"їхати у Царство Небесне. Як, врешті, і на косинках, і на одежі, і на прикрасах, і т. ін. |
|
Последнее редактирование: 12 года 10 мес. назад от Олег Олейник.
Администратор запретил публиковать записи гостям.
|