Запрошуємо,
Гість
|
|
"Християни часом нагадують мисливців. Подібно до останніх, які розставляють по лісі пастки, так і вони понабудовували церкви і доми молитви з незрозумілим сподіванням, що туди якось будуть потрапляти грішники. А останні вперто не йдуть. От і змушена (поки тільки) Західна Європа продавати культові християнські споруди. А люди потребують не пастки, а живі приклади і життєві свідоцтва.
А щодо церковних споруд - якомога скоріше їх потрібно робити багатофункціональними - щоб у них уживалося і місце для зібрання громади для поклоніння і тенісні та футбольні столи для молоді, щоб навчальний церковний семінар змінював сімейний/молодіжний/підлітковий клуб, щоб молитовна/чоловіча/жіноча зустріч змінювала групу для професійного спілкування. У будь-якому випадку, чим скорше ми позбавимо церковні споруди неєвангельської сакральності і наповнимо його дітьми і молоддю, тим швидше зможемо виконати повеління Ісуса стати світлом і сіллю світу який швидко у темряву псується, тягнучи за собою все більше людей" Це була моя замітка на facebook i twitter. У коментарах прочитав наступне: "Так, брате Миколо! Згідний на 200%! Але спочатку потрібно якось все це пояснити тим братам і сестрам, які з лінійками спідниці міряють у сестер, а я і не знаю, що буде, коли доведеться міряти сестрам спортивні штани )" Розумію що це друга половина питання. Адже на першу ще немає ясної відповіді: яка, як у попередньому питанні на титульній сторінці зформульовано "Загальна позиція в нашому Братстві" щодо культових споруд? Наскільки богословсько коректно назву єврейського храму "Дім молитви" використовувати до наших домів спільних зібрань? ЩО можна у них робити а що ні? |
|
<em>Микола Романюк</em>
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
|
Встретились два товарища, Ваня и Саша.
Ваня - После нашей последней встречи я уверовал в Господа и хочу тебе всё рассказать и подарить Н.З. Саша - Не надо, у меня есть Н.З. я тоже уверовал и ещё у нас в М.Д. поставили новые теннисные столы, айда поиграем. Когда-то я смеялся услышав этот анекдот, теперь хочется плакать. Лично был свидетелем как верующая молодёжь играла в "миссионерские" игральные карты (уно вроде бы называются), а кто проиграл должен в наказание читать Паралипоменон. |
Останнє редагування: 12 років 8 місяців тому від уч-ник.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
|
Микола пише:
"Християни часом нагадують мисливців. Подібно до останніх, які розставляють по лісі пастки, так і вони понабудовували церкви і доми молитви з незрозумілим сподіванням, що туди якось будуть потрапляти грішники. А останні вперто не йдуть. От і змушена (поки тільки) Західна Європа продавати культові християнські споруди. А люди потребують не пастки, а живі приклади і життєві свідоцтва. Ви самі дали відповідь: люди потребують не пастки, а живі приклади і життєві свідоцтва. А це все можливе лише тоді коли Християнин сповнений Духа Святого, а без Нього як раз той же Захід і Америка почали робити з Будинків Молитви клуби по інтересам (для наглядності можна хоча б подивитись старенький фільм "Изменящий время") і тепер ви пропонуєте знову йти їх шляхом |
Останнє редагування: 12 років 8 місяців тому від пилигрим.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
|
да это нонсенс))) у нас тоже играют в Уно, и в церкви тоже. раньше стоял тенисный стол, но потом убрали изза претензии некотрых братьев)) ну молодежь реже стала ходить, зато ходят теперь с неверующими в спортзал
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
|
andreyo пише:
да это нонсенс))) у нас тоже играют в Уно, и в церкви тоже. раньше стоял тенисный стол, но потом убрали изза претензии некотрых братьев)) ну молодежь реже стала ходить, зато ходят теперь с неверующими в спортзал У нас аналогично, только теннис уже некому играть, а те кто есть не хотят, а плохо ничего нет если христиане влияют на мир, только факт в том что мир влияет больше, "свет" потускнел, и "соль" изветрилась. |
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
Микола пише:
Наскільки богословсько коректно назву єврейського храму "Дім молитви" використовувати до наших домів спільних зібрань? А як називалися місця та приміщення для спільних зібрань у першоапостольській церкві та пізніше? |
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
|